lunes, 25 de septiembre de 2017

Killar livesex-chatt och träffa sexiga camtjejer

Jag heter Silvia och jag är 20 år gammal, jag är lång, tunn, cadherona och med medelbröst och jag älskar sex och mogna män.

Efter Manuel (min medarbetare), en fet man, en person och en 50-årig, fick mig mycket rik på filmerna. Vi valde att gå till ett hotell där vi kan fortsätta vår passion.

Så vi kom från hytten och vi befann mig i en taxi, från början såg taxichauffören konstigt, eftersom skillnaden i ålder var beryktad. Inte omtänksam Manuel började kyssa min nacke medan jag strök på benen, i början kände jag mig generad men jag var alltför entusiastisk av spänningen och jag fick honom att fortsätta med sina kyss på nacken. Jag kunde verkligen konstatera att taxichauffören övervägde oss


genom backspegeln med ett sjukligt glöd.

Med tiden började Manuel händer att korsa min mage och att ligga på mina bröst kände jag mig väldigt nära att föreställa mig spänningen som orsakade Manuel att vara fissando en kvinna på 20 år före ögonen på en sjuklig taxichaufför.

Långsamt satte hon sin praktiska min blus och jag knuffade flätan för att få bättre grepp på mina bröst och bröstvårtor, och medan hon kysste och masserade mina bröst, bad hon mig om att helt eliminera flätan och behålla den i min egen väska, vilket Jag lydde omedelbart. Jag såg att taxichauffören bara tittade på oss utan att säga något, Manuel höjde min blus, lät mina tuttar lufta och började bita och suga dem. Jagkände mig som att min vagina började bli våt igen, så jag började röra Manuel's upprepa penis på hans byxor, han stod upp och runt min nacke och tittade på mina ögon förklarade: "du är verkligen en kåt hora, jag slår vad om att du vill att jag ska fånga dig följande, förlora dina mammor trosor om du föredrar att jag håller fingrarna.



Sannerligen, hans språk förtrollade mig, jag hade aldrig behandlats så, men det var väldigt spännande, så jag började informera honom om att hämta mig omedelbart, han frågade mig om jag inte bryr mig om han såg taxichauffören till vad Jag sa nej, och vid den tiden slutade Manuel onanera och tog mitt hår och gjorde mitt ansikte vänd  mot backspegeln där taxichauffören faktiskt såg oss med spänning och sa: "Den här tjejen är alla en piruja, är vårt första datum och jag lät henne redan fånga mig i bioen - jag rodnar, men eftersom hennes fingrar fortfarande var inuti min vagina kunde jag verkligen inte sluta stönta. Taxichauffören började le utan att säga något ord, så Manuel förklarade även med fingrarna onanera och dra på mitt hår: - För att se liten tjej putona, öppna dina ben bra för att se hela din lilla puchita gentleman, nu medan han Jag släpper loss din röv, jag vill att du ska hålla fingrarna och onanera för föraren. Jag var nästan förlamad, men en fast klaff Manuel på min kind som fick mig att reagera och sätta fingrarna i slidan, föraren kunde inte stå och hoppade på en ensam gata och började onanera medan man fortfarande övervägde spegelns baksida.

När jag onanerade Manuel frågade mig att ibland ta fingrarna och slicka på dem, vilket tycktes likadant som taxichauffören mycket, så en gång i stället för att slicka mina vaginala vätskor, förlängde jag handen till föraren som utan att tänka två gånger Ibland suger jag vid mina fingrar.

Manuel tittade på föraren och sa: "Jag kommer sannolikt att erbjuda dig en smak av denna ricura, men jag tillåter dig inte att ta med det, för det är vad jag är. Jag kommer sannolikt att låta dig fixa dina fingrar när du onanerar, jag vill Killar Livesex-chatt Och Träffa Sexiga Camtjejer att du ska känna hur tight skeden har den här dumma tjejen.

När jag hörde det här öppnade jag mina ben mycket mer, taxichaufförens fingrar glände i min egen vagina, medan Manuel händer återvände mina bröstvårtor, jag var het och kände att det var nödvändigt att någonting större penetrerar mig, så jag bad Manuel att få sin penis in. Han sa enligt min erfarenhet "Det verkar som om du inte kan leva med en kuk inuti, och även om du har uppträtt bra mam inte behaga dig, för att jag verkligen måste spara energi för hotellet, men jag är medveten om att du är intresserad pinne, du är så het, att du till och med har en kvastkropp du kommer in,  här har vi inte en kvast, men vi har en växelspak, så om kompadren inte är besvärlig, klara det där mamma.


Jag tog omedelbart av spaken, sänkte min blus och kjol. Manuel betalade taxichauffören, och vi kom från bilen.

Vi började gå och jag kände mig trött, men Manuel tog mig för hand och sa "Silvia, du är din hund i bråket, så jag ska erbjuda dig en extra innan du kommer till hotellet, lägg inte ditt ansikte på mustia, jag såg att du gillar att vara bevakad, och jag vill skryta av vad jag ska konsumera, så förmodligen till hotellet är det troligt att jag tar en tur på tunnelbanan, drar nytta av att inte ha på sig trosor eller braising ...
Tjejer Våra Livechattrum | Par Frialivesex-chattsidorna | Killar Livesex-chatt Och Träffa Sexiga Camtjejer | Transsexuella Kompisar Att Sexchatta Med | Moget Bästa Webcamsexet I Ditt Liv |

No hay comentarios:

Publicar un comentario